Księga Przychodów i Rozchodów

W tym rozdziale opowiemy jak szybko zacząć pracę z modułem KPiR oraz przedstawimy podstawowe funkcjonalności znacznie ułatwiające biurokrację związaną z prowadzeniem małej firmy.
Zapraszamy!

Pierwszy krok

Najszybciej można zacząć poprzez pobranie specjalnie przygotowanej paczki instalacyjnej EcomTaxBook.zip zawierającej program Ecomagron oraz wszystkie potrzebne moduły do obsługi KPiR.
Można ją znaleźć w dziale modułu KPiR - tutaj.
Po pobraniu, należy zainstalować program wg. instrukcji dostępnej w artykule wyżej - Ecomagron > Instalacja.

Aktywacja licencji

Zaraz po uruchomieniu aplikacji pojawi się dialog z wymogiem aktywacji modułu KPiR. Nic strasznego, należy po prostu wpisać klucz licencyjny. Klucz otrzymasz po zakupie licencji w dziale modułu KPiR.
Bitmagron
Aktywacja modułu KPiR
Po pomyślnej aktywacji otrzymasz klucz aktywacyjny, który koniecznie zapisz w bezpiecznym miejscu. Będzie on potrzebny w razie konieczności aktywacji modułu po raz kolejny.

Pierwsze uruchomienie

Po pierwszym uruchomieniu programu z modułem KPiR pojawi się dialog konfiguracyjny, gdzie należy podać informacje o swojej firmie.
Na pierwszej stronie są podstawowe informacje jak nazwa, NIP, adres itp.
Bitmagron
Konfiguracja firmy
Na drugiej stronie natomiast, należy uzupełnić dane rozliczeniowe. Podstawowe schematy ubezpieczeniowe zostały dodane. Jeśli uważasz, że brakuje schematu dla Ciebie, to możesz go samodzielnie dodać w definicjach Księgi. Możesz się również z nami skontaktować przez opcję Kontakt, a my dodamy brakujący schemat w następnej aktualizacji.
Bitmagron
Konfiguracja firmy
Po pomyślnej konfiguracji firmy można rozpocząć prowadzenie KPiR.

Zapraszamy do następnego rozdziału - Tworzenie pierwszego raportu kasowego.
Komentarze
Nie napisano jeszcze komentarza.
Napisz komentarz...
Copyright © 2011-2020 by Gorpyr